Joibe ai 29 di Otubar, su la pagjine Facebook de Biblioteche Joppi di Udin, la leture dal audiolibri “La Gnot dai Muarts” di Lussia di Uanis.
Il progjet al è stât realizât cul contribût de ARLeF. Disponibil sul canâl Youtube de biblioteche dai 31 di Otubar… perfet pe gnot dai muarts!
*
Giovedì 29 ottobre, sulla pagina Facebook della Biblioteca Joppi di Udine, la lettura dell’audiolibro La Gnot dai Muarts di Lussia di Uanis.
Il progetto è stato realizzato con il contributo di ARLeF. Disponibile sul canale Youtube della biblioteca dal 31 ottobre… perfetto per la notte di Halloween!  

Leggi in: friulano | italiano

Te ocasion de Gnot dai muarts e sarà ancje chest an “La Gnot dai Muarts”… in linie, dal sigûr alì de Biblioteche Joppi di Udin. L’audiolibri publicât di Futura Edizioni cu la poie de ARLeF, Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane, al è stât metût in sene ai 25 di Zenâr stât te Fiere di Sante Agnese a Vuanis di Dael, ma par vie de emergjence sanitarie nol à podût plui jessi presentât al public. Il stes probleme che al è ancje in chestis setemanis, propit in concomitance cu la fieste dai 31 di Otubar, che e je la senografie perfete pe storie contade in cheste publicazion. Cheste situazion, però, no à avilît la Biblioteche Civiche Joppi di Udin che e à domandât ae autore Lussia di Uanis di contâ la storie in linie, par ducj i fruts afezionâts aes iniziativis culturâls de istituzion librarie citadine.

La presentazion si davuelzarà joibe ai 29 di Otubar, aes 16.00, tant che event in linie su la pagjine Facebook de Biblioteche Joppi e al sarà disponibil sul canâl youtube de stesse dai 31 di Otubar indenant, pront par indalegrâ la serade plui di pôre dal an. Lussia di Uanis e contarà la storie de gnot dai muarts, cuant che Ursule, une frute di nûf agns che e e je a stâ a Scodovacje, inte localitât di Lûc Brusât, dopo vê celebrât chest moment particolâr, si cjate denant dai muarts de tradizion furlane. Rivaraie a scjampâ des sgrifis di Marie Sepe la Pessara e di chel bocognon di gjat neri? La musiche che e acompagne lis peraulis e fâs la storie une vore apassionante e e ufrìs un ritornel di cjantâ e tornâ a cjantâ dute la gnot.

L’audiolibri al è disponibil in librarie, distribuît di Friulibris di Tumieç, e in linie sul portâl dai regâi solidaris de cooperative sociâl Futura che cu la ativitât de sô cjase editore Futura Edizioni e publiche libris e progjets par valorizâ la diversitât e la inclusion.

*

Leggi in italiano

Halloween sarà anche quest’anno La Gnot dai Muarts… online alla Biblioteca Joppi di Udine, ovviamente. L’audiolibro realizzato da Futura Edizioni con il sostegno di ARLeF, l’Agenzia Regionale per la Lingua Friulana, è stato messo in scena lo scorso 25 gennaio alla Fiera di Sant’Agnese a Joannis di Aiello del Friuli, ma a causa dell’emergenza sanitaria non ha più potuto essere presentato al pubblico. Lo stesso problema di queste settimane, proprio in concomitanza con la festa di Halloween, scenografia perfetta per la storia narrata nell’audiolibro. Questo, però, non ha scoraggiato la Biblioteca Civica Joppi di Udine che ha chiesto all’autrice Lussia di Uanis di raccontare La Gnot dai Muarts on line per tutti i bambini affezionati alle iniziative culturali del polo librario cittadino.

La presentazione si terrà giovedí 29 ottobre, alle 16.00, come evento online sulla pagina Facebook della Biblioteca Joppi e sarà disponibile sul canale youtube del Sistema Bibliotecario del Friuli stessa dal 31 ottobre, pronto per rallegrare la serata più tenebrosa dell’anno. Lussia di Uanis racconterà la storia de La gnot dai muarts, in cui Ursula, una bambina di nove anni che vive a Scodovacca, nella località di Lûc Brusât, dopo aver festeggiato la notte di halloween, si trova faccia faccia con i morti della tradizione friulana. Riuscirà a scappare dalle grinfie di Maria Sepe la Pessara e da chel bocognon di gjat neri? La musica che accompagna le parole rende particolarmente coinvolgente la storia e offre un ritornello da cantare e ricantare tutta la notte.

L’audiolibro è disponibile in libreria distribuito da Friulibris di Tolmezzo e online, sul portale dei regali solidali della cooperativa sociale Futura che attraverso l’attività della sua casa editrice Futura Edizioni pubblica libri e progetti per valorizzare la diversità e l’inclusione.